fredag 17 mars 2017

Catwalk i bloggform


Mina vänner 

får jag lov att presentera 

ELLAbyawd

Jag hade en tanke om att skriva nått under varje bild men det blev så enformigt. Så jag skriver det här istället. "Fantastisk mjuk och skön klänning". Det är ju de härligt mjuka materialen som jag vill jobba med. Dock har det slunkit in ett par andra också men vem kan motstå ett härligt mönster eller färg,
inte jag iallafall.


























































Så kul att titta tillbaka på dessa och minnas. En del har jag inte bild på vilket är lite synd. 

Några finns kvar i min webshop om du är intresserad 
annawinberg.tictail.com


Tyg kommer från
tyg.se
fabric.com
Lindbo textil
Ohlsons tyger
Italienska modetyger
Tygaffären i Sundbyberg
mfl



2 kommentarer:

  1. Den svartvit prickiga och den marinblå / vita med medaljongmönster var ju underbara! Något som skulle passa min kroppsform perfekt. Vad är det för mönster?

    SvaraRadera
  2. Hej Nilla! Det är ett eget mönster jag gjort och som jag i stort sett alltid utgår ifrån. Sen ändrar jag bara urringning, ärmvidd, kjolvidd etc.

    SvaraRadera

Sy bikiniöverdel halterneck

Här bjuder jag på inspiration och mönster till en väldigt enkel bikiniöverdel i halterneck modell. Längst ner på sidan hittar du mö...